Subscribe to my RSSSubscribe via Email
TwitterMy FlickrMy DeviantArt

Title: Milo Edisi Terhad




Minom Milo anda pasti sihat dan kuat.

Dulu ada Milo pakai straw edisi terhad. Straw itu ada lubang sana sini. Kalau tersalah teknik minumnya memang confirm air Milo itu terpercik sana sini. Memang habis tudung. Dah pernah kena dah. Straw itu memang terbaik. Feel sikit nak minum Milo. Tapi sebab ia terhad, makanya tamat sudah perkhidmatan straw itu.

Milo sudah kurang berseri.

3 comments:

nurperjuangan said...

lalunye...kalo diminum oleh kanak2 seperti sy ini..ianye akan terkena tudung...akibat kerakusan..hehe

the lomoholic said...

aku penah dpt straw gini, aku ingat straw salah acuan lalu jadi begini.

mjdurra said...

1st time dpt straw edisi terhad ni beli utk anak2. masing-masing dah menjerit2 nak air! nak air!. tengok2 straw macam tu. aih, panas jugak hati. bukak kotak kedua, pun macam tu jugak. rasa nak pulangkan balik dah kat kedai. nasib baik terfikir nak baca kotak tu dulu. alahai... tapi memang syiok minum milo dgn straw edisi terhad tu.

 
Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger.